Bewertungen von Yammi Yaki Zeist

Neue Beurteilungen

5.0
Rachida
25 November 2022

Eten was super lekker, bezorgen was erg snel!!

Janneke Klooster
23 November 2022

Het eten was heerlijk😁👍

Edo
19 November 2022

Lekker en goed eten ga door zo!

minderaa
14 November 2022

bezorgduur buitengewoon lang. Telefonisch niet bereikbaar!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willeke
12 November 2022

Was heerlijk en fijn op tijd bezorgd.

Aaldrik
7 November 2022

Top!

Ellen
3 November 2022

Lekkere nasi en saté en op tijd bezorgd!

Karin
24 Oktober 2022

Heerlijk als altijd, jullie Babi Pangang is de beste

Ger
24 Oktober 2022

Combinatie was prima. Alleen de saus over de babi pangang en foeyong hai was veel te zoet voor mij. Volgende keer bestel ik de saus apart wanneer dat kan.

Debby
21 Oktober 2022

Kwaliteit was minder dan verwacht deze keer. Kroepoek waren maar 6 stukjes en dat voor € 2,70 jammer

N. van Zanten
17 Oktober 2022

Top gerechten en snelle bezorging. Een aanrader!

Anoniem
16 Oktober 2022

De gerechten waren erg lekker! Bestelling snel binnen. Top chinees

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michiel
15 Oktober 2022

Heerlijk vers gemaakte poké bowl, inclusief wat gember, wasabi en sojasaus.

Cynthia
10 Oktober 2022

Werd snel bezorgd

PT
3 Oktober 2022

Er werd 45 minuten later dan besteld bezorgd en de smaak van het eten was flauw. Daarnaast leek het alsof er nog een saus ontbrak, anders was het vlees wel erg droog.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lida Collet
2 Oktober 2022

Het eten is echt verrukkelijk. Knapperige verse groenten er in en de smaak is echt geweldig. Echt top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elma van Dijk
25 September 2022
Leo Kroon
25 September 2022

Eten goed en gevarieerd. Snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angie
23 September 2022

Het eten werd keurig op tijd bezorgd. En het was heel lekker. Mag wat mij betreft wel iets meer bami/nasi/rijst bij.

Hans Drost
21 September 2022

Het was een simpele bestelling. Slechts 3 loempia's, een bekertje satésaus en een zakje kroepoek. We vonden het echt heel smakelijk! We gaan zeker binnenkort een 'echte' maaltijd proberen. Maar dit was zeker een aanrader. Heb het eten afgehaald en het was prima op tijd klaar. Ook prima dus.

Ahmed
15 September 2022

Super lekker eten en vriendelijk personeel!!

Rosita Schreurs
12 September 2022

Tot nu toe de bestellingen 15 tot 20 minuten te vroeg geleverd, dat komt niet altijd uit.

Tjarco
9 September 2022

Vers gemaakt en snel bezorgd👍

Pieter Dekker
8 September 2022

Lekker gegeten. Groet Pieter.

Missi
4 September 2022

Eten was erg lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Verschuur
1 September 2022
C. Bloemendal
31 August 2022

Van de 4 gebakken banaan waren er 2 helemaal plat en open volgende keer beter in een klein bakje.

E. Bosschart-Kolkman
29 August 2022

Snelle bezorging, heel smakelijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nardo
20 August 2022

Heerlijke verse producten en keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Aanrader!

Leo Kroon
18 August 2022

Maandmenu weer heerlijk, en snel bezorgd.

T. Klekamp
15 August 2022

Wij hadden 2 porties eend besteld en moesten constateren dat het gerecht meer groeten dan eend bevatte!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C
14 August 2022

We zijn gewend heerlijke maaltijden te ontvangen van Yammi Yaki. Helaas vandaag een grote misser van de kok. De mie was ontzettend (vies) zout. Dit overheerste sterk over de delicate smaak van de ossenhaas. Heel erg zonde!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wim Fokker
12 August 2022
Renate
8 August 2022

Het eten was boven verwachting, enorm genoten van de bestelde gerechten en het extra verrassingszakje vega loempiaatjes. Er is nog wat over voor een volgende dag, zelfs van de halve portie! Ook fijn dat er vegetarische nasi mogelijk is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erik
1 August 2022

Goed eten wel een kwartier te laat

Romy
1 August 2022

Snel goede kwaliteit

Leo Kroon
1 August 2022
FvD
31 Juli 2022

Het eten was erg lekker, op tijd en goed warm geleverd. Veel dingen waren erg zoet, dat mag van ons wel iets minder...

Marit
28 Juli 2022
G. Van de Meerendonk
24 Juli 2022

Mooi gevarieerd fusion Aziatisch aanbod. Wij vonden de bestelde producten over het algemeen echt heel lekker lekker, verrassend en divers. Helaas waren de grote loempia’s met kip een teleurstelling. Voor € 4,50 per stuk; te klein, te weinig kip, te weinig groente en te duur. Jammer!

Joe
21 Juli 2022

Prima eten, snel bezorgd..

D.
20 Juli 2022

Vegan opties & heerlijk eten! :)

Frank
17 Juli 2022

Het was (is) prima.

C
8 Juli 2022

Het maandmenu van deze maand was heerlijk! Fantastisch ossenhaas gerecht, heerlijk mals en goed en van smaak!

Theo Kauffman
1 Juli 2022

Prima eten en volgens afspraak op tijd opgehaald .

sjmaltha
27 Juni 2022
Leo Kroon
26 Juni 2022

Goede kwaliteit eten, en snel, dus warm , bezorgd.

Nathalie
24 Juni 2022
A
21 Juni 2022

Het was heerlijk zoals altijd. Goede kwaliteit en kon het snel afhalen.

JVis
19 Juni 2022

Eten was super lekker en goed warm! Bezorgingstijd niet. Was ruim 30min te 45min te laat. Gebeld en kwam door de drukte

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Yammi Yaki

Bedankt voor uw suggestie ,wij gaan zeker onze beste doen om de bezorgen te verbeteren

Jantina
19 Juni 2022

Het eten zou om rond 18:00 bezorgd worden. Tegen half 7 kreeg ik een mail dat het onderweg was. Ik woon nog geen 5 min.weg en het duurde nog 25 min. De soep was lauw. De sushi was erg groot en grof. Viel allemaal uit elkaar .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Yammi Yaki

Bedankt voor uw suggestie ,wij gaan zeker onze beste doen om de bezorgen en kwaliteit te verbeteren

Bronja Okhuijsen-Schumacher
19 Juni 2022

Beoordeling bezorging 0 sterren, maar dat pakt het systeem niet. Nadat het eten er na een half uur na de aangevraagde bezorgtijd nig niet was, gebeld. Mij werd verzekerd dat het eten er over 10 minuten later zou zijn. Weer 20 minuten later, nig geen eten. Op de fietst gestapt en naar de zaak gefietst, daar weer 10 minuten moeten wachten voor het eten klaar was. Weer naar huis gefietst. Zeker een uur nadat we gedacht hadden aan tafel te kunnen gaan, konden we echt gaan eten. Beetje jammer!! Vooral omdat er 3 héél hongerige kindjes waren die een uur wachten erg lastig vonden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Yammi Yaki

Bedankt voor uw suggestie ,wij gaan zeker onze beste doen om de bezorgen te verbeteren

Marjan
12 Juni 2022

De afhaalbestelling was mooi op tijd klaar. Alles was erg lekker. De kip met veel verse groenten en Yammi Yakisaus was onze favoriet.

Raquel Greeven
6 Juni 2022

Erg lekker!

Leo Kroon
6 Juni 2022

Razendsnelle bezorging. Heerlijk eten, maandschotel

Evelien
4 Juni 2022

Heerlijk gegeten en perfect op tyd bezorgd. Zeker een aanrader

p.h.m.
4 Juni 2022

zeer snelle bezorging. Smakelijke maaltijd. Webside voor onervarenen niet simpel.

p.h.m.
29 Mai 2022

vlotte bezorging. Goede kwaliteit.

V
26 Mai 2022

De gerechten en rijst waren goed warm en lekker. Bezorging was op het verwachte tijdstip. Inktvisringen net te lang gebakken en zout daardoor. Dit was onze tweede bestelling en we gaan vast vaker bestellen.

Pieter Dekker
26 Mai 2022

Graag even een telefoontje van te voren, als de bezorging niet op tijd kan worden geleverd. Was nu bijna een uur later dan afgesproken.

Frank
13 Mai 2022

Het was heerlijk goede kwaliteit en makkelijk afhalen

Ab de Boer
7 Mai 2022

Zoals altijd weer een heerlijke maaltijd en voortreffelijk op tijd bezorgd.

Rick
1 Mai 2022

Heerlijk van smaak lekker gekruid en vooral de luxe bami smaakt geweldig

B
29 April 2022

Vers, warm, snelle bezorging en erg lekker

Mvv
25 April 2022

Nasi betekent gebakken rijst. Dus geen witte rijst met een spoor van ei. Verder ontbrak er wat aan de bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Yammi Yaki

Bedankt voor uw suggestie ,wij gaan zeker onze beste doen om de kwaliteit te verbeteren

Pieter Dekker
18 April 2022

Zeer smakelijk! Graag zouden wij Mihoen als bij gerecht willen hebben.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cossee
18 April 2022

Prima eten, goed verzorgd en keurig op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janneke
14 April 2022

Lekker eten. Op tijd bezorgd.

Jan
10 April 2022
Thimo
7 April 2022

Tjonge jonge wat een een lekkere maaltijden hier!

Thimo
7 April 2022

Man man man, lekker hoor!

C
4 April 2022

Het smaakte weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Burik
3 April 2022
NvD
3 April 2022

Heerlijk gegeten, was nog goed warm en op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Debby
31 MĂ€rz 2022

Jammer, de babi pangang was deze keer niet zo best. Er zaten veel botjes in en was qua hoeveelheid weinig. Normaal erg tevreden maar dit was een misser.

Evelien
27 MĂ€rz 2022

Heerlijke sushi en bezorging heel goed snel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Barbara
27 MĂ€rz 2022
Tom Lemaire
26 MĂ€rz 2022

Erg lekker en altijd sneller dan we verwachten!

Andrea
25 MĂ€rz 2022

Alles was top, bestelling precies op de tijd die ik heb aangegeven , en het eten was geweldig, zal het iedereen kunnen aanbevelen, heerlijk !

P van zoelen
21 MĂ€rz 2022

Alles prima in orde. Bezorgd op afgesproken tijd, eten was lekker !

Daan weits
21 MĂ€rz 2022

mooi op tijd en lekker eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan
20 MĂ€rz 2022

Bezorging was 1uur en 15 min later als gepland, geen kroepoek en sambal bij het maandmenu erg jammer, Nasi was erg plakkerig smaak was wel goed .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elma
20 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten vanavond! Blij dat zij op ons winkelcentrum Kerckebosch zitten!

Welmoed
18 MĂ€rz 2022

Heerlijk eten en super snel bezorgd! Zeker voor herhaling vatbaar

Lien
15 MĂ€rz 2022
Jaba
12 MĂ€rz 2022
Jolanda
12 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten van de sushi en bami oriental, smaakte super!

Pieter
11 MĂ€rz 2022

Erg lekker en erg snel geleverd!

Martijn Weierink
11 MĂ€rz 2022

Verkeerde bestelling ontvangen! Wel netjes op tijd. Desondanks heeft het lekker gesmaakt.

JPN Hardenberg
7 MĂ€rz 2022

Maaltijd uitstekend en bezorging tot op de minuut zoals was aangegeven. En extraatje erbij voor de klant, zeer tevreden.

Johan
6 MĂ€rz 2022

Eten was top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jantina
4 MĂ€rz 2022

Ik haal regelmatig sushi bij jullie. Eigenlijk is het altijd goed maar vandaag viel bijna alles uit elkaar. Helaas jammer voor nu volgende keer hopelijk weer beter.

Pieter Dekker
3 MĂ€rz 2022

Uitstekende kwaliteit. Wel missen wij Mihoen als gerecht.

Willeke
3 MĂ€rz 2022

Verrukkelijk gegeten. Vooraf goed gevulde wontonsoep, daarna krokant gebakken fried Ebi's en als hoofdgerecht ti pan kai. Alles op tijd en warm bezorgd.

Jose
2 MĂ€rz 2022

Was weer erg lekker, vooral de Babi Pangang!

Marije Kemperman
28 Februar 2022

Iedere keer weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jenny den Ouden
27 Februar 2022
Jacqueline
27 Februar 2022

Echt heel vers!

T
25 Februar 2022
Aalten
23 Februar 2022
PG
21 Februar 2022

Top.

Suzanne Verbraak
20 Februar 2022

Het eten was zoals we gewend zijn van jullie heerlijk! We mistte alleen de kroepoek😬

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana
20 Februar 2022

Helaas voor de 2e keer erg late bezorging, ruim 1 uur en 10 min voordat onze bestelling kwam, helaas ook nog eens niet compleet en ook lauw
 Uiteindelijk toch de rest ook bezorgt gekregen maar toen was de 1e lading al koud!! Helaas dus voor de 2e keer niet happy
 vind dat Yammi Yaki daardoor ook betere oplossing moet vinden om dit op te lossen


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

prismman
18 Februar 2022

Meerdere keren hier besteld, altijd erg lekker eten. Bezorging is eerder te vroeg dan te laat, ook altijd fijn. Tijdens valentijn sushi besteld en we kregen er speciale valentijns sushi er bij, erg leuk!

Chris uit Zeist
17 Februar 2022

Het eten was nog goed warm toen het werd bezorgd. Jammer dat het 15 minuten later werd bezorgd dan afgesproken, maar het smaakte echt heerlijk! Aanrader!

Dick
15 Februar 2022

Gewoon erg lekker !!

Brouwer
14 Februar 2022

De smaak van het eten was goed. Helaas 20 minuten te laat bezorgd (ondanks genoemde bezorgtijd in de mail). Hierdoor was de maaltijd ook niet echt warm meer. De bestelde maaltijd voor 2 p. was niet compleet. Een deel van de bestelling is niet afgeleverd. Hierover gebeld en er werd beloofd om binnen 10 minuten het ontbrekende te verzorgen (loempia's en kroepoek). Dat is niet gelukt. Het voorgerecht/bijgerecht werd helaas pas na ruim 50 minuten bezorgd. Jammer. Uitleg: weinig bezorg personeel. Uiteraard kan dat. Maar daar kan de klant toch niet op deze wijze de dupe van worden? Misschien wordt het nog gecompenseerd?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

TvR
13 Februar 2022

Hebben heerlijk gegeten, bestelling kwam wat later, maar was prima !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Knijff
13 Februar 2022

Erg lang moeten wachten en niet heet geleverd, jammer
 zijn we niet gewend! Mail om 18:04 bezorger onderweg
19:10 pas aan huis


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S.T
12 Februar 2022
Bourgeois
7 Februar 2022

Eten is goed. Bezorging kostte moeite (2x bellen dat men het niet kon vinden)

Roderik
6 Februar 2022

Was erg lekker , verse ingrediënten en erg warm nog bij aankomst.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan F.
5 Februar 2022

Prima maaltijd, goed bezorgd. Half uurtje later dan aangegeven.

Anoniem
4 Februar 2022

Heerlijk gegeten, zeer snelle bezorging.

Gijs
29 Januar 2022

Snelle bezorging op een drukke zaterdagavond. Eten is goed warm en smaakt prima.

Anoniem
28 Januar 2022

Bezorging was zoals altijd super snel, eten was heel lekker en vers. Alleen maar pluspunten. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer bestellenâ˜ș

JPN Hardenberg
27 Januar 2022

Ontzettend goed. Betere nasi dan ik gewend ben van de chinese restaurants waar ik normaal bestel. Heerlijke chia sieuw op een bed van taugé. En nog een extraatje erbij gekregen. Ik ga vaker bestellen hier!!!

Wilma
22 Januar 2022
Erwin
21 Januar 2022

Maandmenu gehaald. Heerlijk gegeten.

Monique
21 Januar 2022

Heerlijk eten,super smaakvol

J. van Maanen
20 Januar 2022

Bestelling werd later geleverd. Gelukkig werd hierover gebeld. Prima!

Ellen
16 Januar 2022

Helaas erg tegengevallen deze keer. De nasi en bami waren anders en minder lekker. Bruin gekleurd door de ketjap? Tjap Tjoy hadden we vegetarisch en bestond nu voornamelijk uit taugĂ©, weinig variatie, smaak was verder wel okĂ©. Foe Yong Hai was wel goed. Hopelijk een volgende keer weer met “normale” nasi en bami.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
16 Januar 2022

Heerlijk chinees eten. Bezorging snel, netjes en goed (maar niet overdadig) verpakt.

Maris van Venrooij
14 Januar 2022

Te koud eten en niet erg lekker

Mech
6 Januar 2022

We hebben heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding!!

Karin
5 Januar 2022

Erg lekker, en weer netjes bezorgd! Bestel hier heel graag

Alexander
3 Januar 2022

Altijd prima op tijd, en altijd smakelijk eten, alleen wel de gebakken banaan vergeten deze keer, is wel eens eerder gebeurd, is niet verschrikkelijk maar wel jammer, misschien even dubbel checken voor het bezorgen :)

S. van O
1 Januar 2021

Super eten! Ontzettend lekker en de bezorging perfect op tijd. Heel attent ook het extra cadeautje. We hebben ervan genoten en zullen zeker vaker bij jullie terug komen!

Dani
1 Januar 2021

Altijd yummie als ik bij Yammi Yaki bestel! :-) Vriendelijke bezorger

Wilma
1 Januar 2021

Vers en heerlijk!

Puk
30 Dezember 2021

Heerlijke sushi en gerechten met lekkere bijgerechten, keurig bezorgd. Toppie.

Judith
30 Dezember 2021

Ouderwets Chinees besteld. We moesten iets langer wachten, maar het smaakte weer erg lekker en vers gemaakt. Leuke verrassing: Een mini doosje met een rolletje uramaki cadeau!

Anoniem
25 Dezember 2021

Perfecte bezorging, eten was er super snel en het smaakte heerlijk!!

larenzo
25 Dezember 2021
Chaima
24 Dezember 2021
Devrim Topcu
24 Dezember 2021
D.
22 Dezember 2021

Heerlijk en precies op tijd. Er zat zelfs ook nog een extra’tje bij!

Ingrid
22 Dezember 2021

Sashimi was minimaal! Had 3 porties besteld. Kreeg kleine stukjes zalm die eerder voor zalmsnippers door konden gaan en ook nog kleine porties. Bezorging was prima.

Fatlind
20 Dezember 2021
Brigitte van schoonhoven
19 Dezember 2021

Heerlijk gegeten. Bestelling oprijd op kunnen halen.

Erika
18 Dezember 2021

Echt heel erg lekker! Vers, smaakvol en supersnel bezorgd. Aanrader!

Iris
18 Dezember 2021

Heerlijk gegeten!! Zeker een aanrader!

Tomasz
18 Dezember 2021

Eten was goed, lekker veel groenten. Beetje weinig cashewnootjes, maar verder lekker. De vorige keer vonden we het eten te zout en hadden ditmaal gevraagd om minder zout te gebruiken. Het eten was dit keer veel minder zout en wat erg lekker was. Helaas hadden we ook gevraagd om zonder uien (ivm allergie van een van ons), maar hieraan was niet voldaan. Bezorging was mooi op tijd, fijne service!

Gijs
17 Dezember 2021

Na t berichtje “uw bestelling is onderweg” nog een half uur moeten wachten, helaas alles lauw..

AG
17 Dezember 2021

Veel te laat bezorgd. Geen communicatie hierover en geen excuses. Laat weten als jullie niet op tijd kunnen bezorgen.

Marit
17 Dezember 2021

Heel lekker! En het enige restaurant in Zeist waar ze mijn favorieten hebben, bakbanaan, gyoza EN ebi tempura en ook daadwerkelijk alles geleverd wordt wat je bestelt met ook nog iets extra's erbij.

Karin
13 Dezember 2021

Eerste keer besteld, eten was ontzettend snel bezorgt, en alles was heerlijk! Ga hier zeker vaker bestellen

TvR
12 Dezember 2021
Ondrej
11 Dezember 2021

Ons bezoek getrakteerd aan onze nieuwe favoriete sushi en het was een heel groot succes! Superlekker!

Esther
9 Dezember 2021

Heerlijk eten. Vers gewoon super lekker

Edozevenbergen
8 Dezember 2021

Deze keer was het Lekkerrrrrrrrrrrrrrr. Tip, bami was een beetje flauw..., misschien iets meer smaak er aan toe voegen.

Sam
7 Dezember 2021

Geweldig! Ben vaste klant geworden 😅

prismman
6 Dezember 2021

Meerdere keren besteld hier. Eten is altijd lekker, porties zijn meer dan prima en bezorging is altijd netjes op tijd.

Rick
5 Dezember 2021

Prima kwaliteit en smaakvol voedsel!

D.knijff
4 Dezember 2021

Heerlijk eten, makkelijk met bestellen en snel en heet geleverd!! Zeker aanrader, wij gaan snel weer bestellen😉

Ondrej
4 Dezember 2021

Super lekker! Echt een aanrader. We gaan binnenkort weer bestellen.

Pieter Dekker
28 November 2021

Uitstekend van smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther
25 November 2021

Lekker verse groenten. Erg lekker

Romy
25 November 2021

Duurde bijna 1,5 uur. Kwaliteit ook minder dan wij gewend zijn vandaag helaas. Normaal is het eten beter bij jullie.

Michelle
22 November 2021

Het eten was een beetje karig, ben beter en uitgebreider gewend wat betreft ingredienten in pokebowl's en donburi's. Rijst was niet smaakvol. Er stond als je op de website bestelde boven de 20 euro dan kreeg je iets extra's bij je bestelling, maar helaas zat er niks bij.

Antwort von Yammi Yaki

Beste klant, bedankt voor uw advies, waarschijnlijk was door de drukte van weekend heeft onze collega de extra's vergeten mee te geven, maar die krijgt u wanneer u weer bij ons besteld. Gr.

R. Straatman
21 November 2021

Prima kwaliteit van het eten. Heel smaakvol. Helaas niet alles geleverd van de bestelling. Ik moet de loempia nog ontvangen. Verder niets te klagen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wies van der heide
21 November 2021
GJ
20 November 2021

Verrassend lekker

Van der Zee
20 November 2021

Als voorgerecht hadden we de Fried Ebi's. Heerlijk krokant. Hoofdgerecht: ti pan yammiyaki speciaal: rijk gevuld en heerlijk. De bezorger was stipt op tijd. Prima gedaan.

Leo Kroon
14 November 2021

Tu pan heel goed; loempia iets minder.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Edward
14 November 2021

Eten was top, Helaas was bestelling incompleet, waardoor ik extra terug moest, ook ontbrak het extraatje.

Jomar
14 November 2021

Eigenlijk vond ik de hoeveelheid eten erg tegenvallen. Portie rijst precies voor twee normale eters. Smaak van babi pangang kon ik niet proeven wel dat ik het pittig vond. Nee niet de babi pangang die ik normaal gewend ben.

Antwort von Yammi Yaki

Beste klant, bedankt voor uw acvies, een portie babipangang met nasi is bedoeld voor een persoon,u kunt misschien volgende keer de combi gerecht bestellen, die zijn voor twee personen. gr.

Anoniem
8 November 2021

Eten viel qua smaak en bereiding erg tegen helaas.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Yammi Yaki

Beste klant, bedankt voor uw advies, door de drukheid in de keuken, heeft waarschijnlijk de koks sommige bestelling met haast voorbereid, wij zullen volgende keer extra opletten. Gr.

Bert
7 November 2021

Stipt op tijd, lekker, goed op temperatuur. Aanrader

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roos
6 November 2021

Heel vriendelijke mensen, kregen een extraatje en er was uitstekend rekening gehouden met verzoeken ivm een allergie. Alles was vers en heel snel klaar. Wel was het te zout voor onze smaak, maar als we een volgende keer vragen of eea met minder zout bereid kan worden, heb ik er alle vertrouwen in dat ze dat zullen doen.

peter
30 Oktober 2021

besteld via webside. Precies op tijd klaar (afhalen). Prima van smaak! aan te bevelen.

W. Van der Zee
29 Oktober 2021

Smakelijk maandmenu gehad. Op tijd bezorgd. Grote porties. Ondanks dat de gerechten goed gekruid waren, hebben wij toch nog gebruik gemaakt van de bijgeleverde sambal. Wij houden van zeer pittig eten. Wij zouden het op prijs stellen als de kaart meer uitgebreid wordt met Indische gerechten en combigerechten. Eventueel ook keuze in kleine porties. Wij bevelen deze afhaalservice aan.

Jan Otter
21 Oktober 2021
Twan
20 Oktober 2021

Weer lekker gegeten, netjes volgens afgesproken tijd geleverd. Ga zo door

Susan
20 Oktober 2021

Lekker eten goede kwaliteit. Prijs is niet duur.

Jacqueline
17 Oktober 2021

Helaas dit keer niet zo goed. Vlees was niet van topkwaliteit, harde, droge stukjes en vetrandjes. En de saus, was zo dik dat er geen sprake was van saus maar eerder dikke strooplaag. Jammer want mijn ervaringen waren tot nu toe zeer goed.

C
16 Oktober 2021

Het was heerlijk, lekker veel verse groenten in de tjap tjoy, heerlijk daging roedjak en de babi pangang was ook goed. Enige minpuntje is de beperkte kaart voor warme 'traditionele ' chinese gerechten, doordat de meerderheid nu sushi is. Graag meer keuze in combinatiegerechten, dat zou fijn zijn!

Paul
13 Oktober 2021

Heerlijk met 4 personen gegeten. Alle gerechten waren uitstekend en stonden netjes op de afgesproken tijd klaar, erg vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug :).

m van doornik
10 Oktober 2021

was goed te eten

Emanuel
8 Oktober 2021

Twee keer in week besteld, dat zegt al genoeg.. ;-) De Sushi is vers, de rijst is goed. Smaak mag nog iets uitgesprokener, minder "Hollands"

Antwort von Yammi Yaki

beste klant, bedankt voor uw advies. gr

Elaine Cretier
7 Oktober 2021

Eten stond keurig op de bestelde tijd klaar , was nog heet bij thuiskomst ( Zeist in de buurt bij Abbing) smaakte voortreffelijk en ruim voldoende. Gaan zeker vaker bestellen

Shyla
5 Oktober 2021

Heerlijk

Anoniem
4 Oktober 2021

Heeft korting gegeven, maar veel minder vlees dan elders wat je kan bestellen. Was met groene en de bakjes bami/nasi die bij een combigerecht zitten zijn veel kleiner dan wij gewend zijn

Antwort von Yammi Yaki

Beste klant, bedankt voor uw advies. Het combi gerecht is voor een persoon, vandaar de klein bak nasi/bami erbij. gr.

Hans
2 Oktober 2021

Goede service en lekker gegeten.

Frederik
28 September 2021

Bezorger was mooi op tijd. Sushi was goed, maar ik vond (helaas) niet alle Sushi even lekker (smaken verschillen nu eenmaal) Wasabi was goed pittig :-) !

WIlma
27 September 2021

Prima sushi 🍣

Romu
26 September 2021
Jacqueline
24 September 2021

Echt prima! Vers, ruim voldoende voor 2 personen. Aanrader!

D.
19 September 2021

Superlekker en mooie porties. Het was er binnen 25 minuten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arno
19 September 2021

Heerlijke pekingeend gehad, nasi mag wat gevulder (nu alleen gebakken rijst met prei)

.
12 September 2021
Deborah
11 September 2021

De sushi was er lekker maar had de kippen soep die ik bij besteld had was erg zout zelf vind ik dat niet lekker

Twan
10 September 2021

Weekmenu besteld, netjes bezorgd. Alles was goed warm, heerlijk gegeten! Tip, nasi mag iets meer gevuld zijn. Ga zo door.

Van der straaten
8 September 2021

Heerlijk eten. Laat het zo blijven.

Shyla
7 September 2021

Super goed 👍

Leo Kroon
5 September 2021
Lydia
5 September 2021

Heerlijke pokebowl..zou van mij minder rijst in mogen,dan klopt de verhouding wat beter..maar de smaak is top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ninke
31 August 2021

Lekker eten, snel bezorgd en goed warm. De sesambolletjes zijn echt hemels! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ad Arnold
30 August 2021

Alles prima

B koot
29 August 2021

De nasi, de babi Pangang en de saté waren heerlijk. De bami vond ik niet weinig smaak hebben, maar overall heerlijk gegeten in

Jacqueline
29 August 2021

Vind het een prima prijs kwaliteit verhouding. Groentes zijn echt vers en het vlees is super mals!

Petra
28 August 2021

Wontonsoep en cassave kroepoek was weer lekker. Loempia viel tegen, was niks bijzonders aan. Bezorging binnen een half uur en nog goed heet bij aankomst.

Wiebe
24 August 2021

redelijk geprijsd, maar niet meer dan redelijk eten... de babi pangang was best ok, maar de sushi viel mij niet mee. in lijn van verwachting met asiatisch fusion afhaal.

Antwort von Yammi Yaki

Beste Wiebe,wij zijn net pas geopend en de koks moesten nog aanwennen aan de nieuwe werkomgeving,maar wij gaan zeker onze beste doen om de kwaliteit te verbeteren

Petra
23 August 2021
Brenda
23 August 2021

Was lekker maar te veel rijst. Had liever meer groenten.

Lever
22 August 2021

Top nu meerdere keren besteld en echt geweldige kwaliteit! Was nooit een sushi fan tot ik deze leerde kennen. Ga zo door!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lizzie
22 August 2021

Heerlijk sushi gegeten . Wij gaan hier zeker nog een keer bestellen . Blij met de folder in onze brievenbus!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erica
22 August 2021

We hadden een combinatie gerecht met nasi, een salade en een xl sushi schotel met z'n 4en. Dat was voldoende en alles heeft goed gesmaakt en zag er verzorgd uit, al vond ik de nasi een beetje flauw. Onze gasten (ervaren sushi liefhebbers) waten zeer te spreken over de sushi.

Antwort von Yammi Yaki

Beste Erica,het zijn alles nieuwe appratuur.wij moeten nog inwerken en de appratuur goed leren kenen. wij zullen de volgende keer rekening houden met de gebakken rijst.mvg Lin.

m van doornik
22 August 2021

ik heb voor de eerste keer besteld en ik ben er goed over te spreken en het smaakte mij prima

Antwort von Yammi Yaki

Beste Van Doornik,heel fijn dat u van genoten heeft en graag tot de volgnde keer.mvg Lin

Femke
22 August 2021

Heerlijk gevarieerde sushi van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Antwort von Yammi Yaki

Juffrouw Femke, hartelijk bedankt voor de compliment. Dat is een heel krachtig aanmoedigen voor ons team. mvg LIn

Petra
21 August 2021

De aardappelkoekjes en de saté vielen tegen. Smaakte niet als huisgemaakt. De rest was allemaal heerlijk!! En er staan nog voldoende producten op om weer te bestellen! Tip als dessert, spekkoek. Sluit meer aan bij Asian fusion dan creme brule.

Antwort von Yammi Yaki

hartelijk bedankt voor de tip.zodra iedereen hebben ingewerken.wij zullem meer uitbreiden in ons eogen webmail. Mvg Lin

Bram
20 August 2021

Goede kwaliteit sushi en snelle bezorging! Ga de volgende keer hier weer bestellen!

Antwort von Yammi Yaki

Beste Bram,super dat je geniet van onze sushi en graag tot de volgende keer, mvg Lin

Onno
18 August 2021

Snel en lekker! Welkom in de wijk Yammi Yaki.

Antwort von Yammi Yaki

Bedant voor de compliment,Wij voelen thuis. jouw naam worden genoteerd.

Petra
17 August 2021

Heerlijk eten, mooie porties, lekker warm en keurig op tijd bezorgd!

Antwort von Yammi Yaki

Beste Petra,bedankt voor jouw top review en graag tot de volgende keer.

A.
16 August 2021

Eten was keurig op tijd. Goed warm. En heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Yammi Yaki

Hartelijk bedankt voor de compliment, heel aanmoedigen ,mvg Lin

Pieter Dekker
16 August 2021

Wij missen Mihoen in de basis gerechten. Maaltijd smaakvol!

Antwort von Yammi Yaki

Meneer Dekker,excusser voor de gemiste bijgerecht. wij zullen de volgende keer compenseren de gemist gerechhten. ik zal een actie code invoren en gekoppel met jouw mobil zodat je volgende bestelling niet meer kunnen misser. mvg Lin

Michelle
15 August 2021

Snelle en goede service! Het eten was ook heerlijk. Wij gaan zeker vaker bestellen!

Antwort von Yammi Yaki

Tot uw dienst. een heel groot en krachtig compliment.het wordt genoteerd.mvg Lin

BK
15 August 2021

Sushi, gyoza en komkommertjes besteld. Heerlijk! Wok ossenhaas yammiyakisaus afgehaald, gerecht staat met 1 rode peper aangegeven..vandaar dat k extra pittig vroeg. Helaas was het totaal niet pittig ook geen klein beetje. Maarrrr verder niks te klagen. Heerlijk eten! En zeker herhaling vatbaar!

Antwort von Yammi Yaki

bedant voor jouw review.de volgende bestellng zullen wij rekening houden met de dosering van de pichtigheid. als je even bij de opmerking doorgeven.wij zal dat op jouw gewenste specerij toevoegen.mvg Lin

Romy
14 August 2021

Vers, vriendelijk personeel, goed warm.

Antwort von Yammi Yaki

Heel hartelijk bedankt voor de compliment.het is voor ons een heel groot en krachtig aanmoedigen. mvg Lin